Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 281 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

Pawie oczka

poniedziałek, 23 sierpnia 2010 17:58












Akrylowe, pawie oczko-zrobione cieniami do powiek;)
Pokochalam ten kształt-chodz musze jeszcze popracowac nad nim, ale robilam ten set lewą ręką wiec prosze mi wybaczyc;p hehe.
ps. okropnie ciezkie jest robic sobie zdjacia prawej dloni lewą ręką... ;p

Chcesz wiedziec jak to zrobiłam?
Zapraszam na Autorskie szkolenia ze zdobień akrylowych moim stylem. Szkolenia możliwe juz od końca wrzesnia w Polsce- wiecej informacji na aniaboh@wp.pl

Zapraszam serdecznie
Anna Bohdanowicz


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (10) | dodaj komentarz

Moniki wkońcu szpice:)

piątek, 20 sierpnia 2010 23:13








No i wkońcu moja Dodzia zrobiła sobie szpice;) i to w panterke ;O
"oo mam szpice, ale fajnie..."


Kochane moje-chciałam zakomunikować ze... ze... że-
WRACAM DO POLSKI. 25 wrzesnia

Zapraszam także na  super odjechanie oryginalne paznokcie;)
kontakt aniaboh@wp.pl (+44)792 665 9803

ps. SZUKAM PRACY W WARSZAWIE:) jeśli ktoś ma dla mnie jakąś dobrą propozycje będę wdzięczne:)
Super mocno pozdrawiam

Chciałam jednocześć oglosić partnerstwo z
Nails Secret

http://www.nails-secrets.com/
POLECAM!!!
Rewelacyjne produkty na których sama zresztą pracuje.
Anna Bohdanowicz

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (11) | dodaj komentarz

Ewki africa bambata ;)

niedziela, 15 sierpnia 2010 12:59






to sobie poszalałyśmy ;) A Ty Ewka chciałaś cyrkonie;p just trust me ;)

Kochane stylistki z Wysp Brytyjskich , chciałam zakomunikować że osoby z UK które są żądne pogłębienia swoich umiejętności zdobieniczych metodą akrylową mają taką możliwość tylko do końca Wrzesnia-ponieważ zjeżdzam po Polski. Więc jeśli ktoś chce podszlifować swoją ręke w akrylu proszę o niezwłoczny kontakt z moją skromną osobą ;) telefonicznie 0792 665 9803 bądz na adres email aniaboh@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie.

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

Moje wakacyjne

środa, 11 sierpnia 2010 20:26




Drugia wiadomo co- no jak co- PANTERA-apropo widzialam samochd w panterke, musze go miec;p








Zawsze sugeruje sie  oczętami-bo to one daja mi najwiecej natchnienia-  patrze bardzo głęboko w oczy moim klientkom- i wtedy pojawia mi sie pomysl- to jest  moj sekret :)





Kocham moja pasje... kocham sie nią dzielić-Zapraszam na autorskie szkolenia z mojego stylu zdobień.
Jeśli masz problem, by zaproponować coś oryginalnego swoim klientkom, nie wychodzą ci kwiatuszki akrylowe z pieknymi listkami,a z panterki jestes średnio zadowolona- pomogę Ci dojść do perfekcji-skontaktuj sie zemną a  otrzymasz wszelkie informacje.

aniaboh@wp.pl
+44 792 665 9803
pozdrawiam
Anna Bohdanowicz

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (14) | dodaj komentarz

ślubne Moniki :)

środa, 11 sierpnia 2010 19:30


Paznokcie które wykonałam w 6h, każdy paznokiec był zdobiony indywidualnie. Następnie zalany clear'em, opilowany i ponownie ozdobiony na powierzchni.
efekt *bez kwiatuszkow bo owe byly robione dzien przed slubem, jak panna młoda raczy wrocic z Egiptu to mi da zdjecia*:






Chciałam aby paznokcie byly wyjątkowe, wiec nie zrobiłam oklepanego frencha w kwadracie-tylko spelniłam moja wizje sprzed roku- kształt PIPE-nadaje duzo lekkosci dłoni,  w przezroczystym paznokciu zatopione ślubne dekoracje wyglądają niczym sopelki lodu zdobiace delikatnie dłoń.
 
Jeśli też pragniesz miec wystylizowane paznokcie w sposob wyjątkowy na swoj własny ślub-zgłoś sie do mnie, opowiedz mi o sukience, a ja stworze cos niepowtarzalnego -specjalnie dla Ciebie.
 
kontak +44 792 665 9803
Bede niedlugo w Polsce.
wiecej informacji pod podanym numerem.
Pozdrawiam Anna Bohdanowicz

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (9) | dodaj komentarz

same moniki ;p

środa, 11 sierpnia 2010 19:19




lo lo loli pop :)
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (9) | dodaj komentarz

Moniki sweet

środa, 11 sierpnia 2010 19:13


Paznokcie w kształt ściętego stilletto ;] Bardzo Monisi przypadł do gustu,powoli wspinamy sie do szpica..buziaa

a tu wersja ciekawsza-po uzupełnieniu i  okwieceniu ;)






Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Moniki zielone.

środa, 11 sierpnia 2010 19:09






Cieniowany akryl na formie, wtopiona zlota aplikacja  z zielonymi cyrkoniami  ;) czyli na świecącoo..
Do tego zrobiłyśmy akrylowe nózki-super sprawa na lato- wakacje-mega wygoda ktora zdobi stope przez dlugie tygodnie,
polecam szczegolnie akryl-bo jesli jest polożony profesjonalnie- jest materialem silniejszym niz zel szczegolnie na stopie-do tego mozna wyprofilowac kazdy kształt paznokcia w ładny,prosty kwadracik co wygląda bardzo elegancko.




Do takiego efektu użyłyśmy jasnego kamuflażu z serii NSI pearl cover. świetnie rozjaśnia stopę, na deser ulepiłam kwiatka akrylowego z ulubionego koloru Moniki-super slodko wygląda na nożce. Pokochaj swoje stópki, i zadbaj o nie w najlepszy sposob-oddajac mi je w moje magiczne ręce ;)

Pozdrawiam serdecznie

+44792 665  9803

stacjonuje obecnie w Edynburgu, lecz plany szybki moga sie zmienic :)

 
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (12) | dodaj komentarz

szkolenie

sobota, 07 sierpnia 2010 21:09


Oto praca mojej bardzo zdolnej uczennnicy Pauliny Mazur z Torunia, tydzien po moim szkoleniu.  Jestem bardzo dumna z Ciebie Paulinko, ze nauka nie poszła w las a Twoje serce do zdobień jest coraz wieksze.Cieszy mnie to bardzo...



Tu zdjęcie pamiątkowe z moją  przesympatyczną uczennicą Moniką Zapałowicz  (
http://miqnails.bloog.pl ) Bardzo miło wspominam nasze spotkanie... :) i napewno Cię odwiedze w Sopocie ;) Ty wiesz po co :)

Kochane lada dzien wracam do Edynburga i nadrabiam zaległosci w pracach. jest ich mnóstwo- po intensywnym urlopie w polsce czas na odpoczynek w Szkocji ;p obiecuje ze wkleje nowosci zaraz po powrocie- w chwili wolnej...

Zapraszam oczywiscie chetne- pogłębienia swojej widzy z zakresu stylizacji paznokci moim stylem  do Edynburga. Zostały 2 miesace-a potem znowu mnie wiatr porwie  :) wiec kto ma do mnie blisko-zgłaszać sie ;p :)

0792 665 9803

Pozdrawiam serdecznie
Anna Bohdanowicz

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (5) | dodaj komentarz

czwartek, 17 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  525 830  

O mnie

Mój malutki, calutki świat- Stylizacja paznokci. To nie tylko moja pasja w którą wkładam całą siebie, ale sposób na życie. Odbicie od rzeczywistości. Życzę każdemu, by odnalazł taką drogę w której poczuje że rozwija skrzydła...

O moim bloogu

Odkryta Pasja w człowieku to największe szczęście jakie może go spotkać , to dar od życia :)Pogłębiając swoje zainteresowania dążysz do perfekcji, którą zaczynasz darzyć sercem i tak właśnie ona powst...

więcej...

Odkryta Pasja w człowieku to największe szczęście jakie może go spotkać , to dar od życia :)Pogłębiając swoje zainteresowania dążysz do perfekcji, którą zaczynasz darzyć sercem i tak właśnie ona powstaje... połączyć ją z pracą- murowany sukces. Bo tylko wtedy gdy dajesz od siebie więcej- wychodzi Ci to! Taką moją pasją jest moja stylizacja paznokci, dzięki której zawdzięczam mój uśmiech na twarzy,upór i chęć bycia lepszym. To nie są zwykłe paznokcie, to jest coś w co wkładam cale moje serce... Anna Bohdanowicz Toruń 0789270124

schowaj...

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 525830

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Facet

Pytamy.pl